piątek, 15 kwietnia 2011

Raport #3 - "Wassup?"

Co u mnie słychać? Well…

1)PGK – koło chyba nie poszło. Jak dostanę zaliczenie to wyskoczę przez okno ze szczęścia.

2)AMdI – Niby wszystko umiem ale jednak nie zaliczyło się. Trzeba to dopracować przed kołem.

3)PP – myślałem, że mam wolne już od tego crapu, jednak okazuje się, że na laurach nie można spocząć i trzeba się wziąć do roboty, czyt. przygotować z panią ‘gOa’ jeszcze jedne zajęcia.

4)PS – Ada… śmierdzi! Trzeba się za nią wziąć w ten weekend… shiet! Ja od dziś mam weekend. A tak nie chce się! Do roboty głupcze~!

5)PGU – 2 wizytówki, przeróbka tunelu dla samochodów, na tunel dla parowozu, gif i nieszczęsne odnowa zniszczonej fotografii… ale było przy tym śmiechu z tych Seb. Z resztą wrzucę je na Internety.

6)Życie towarzyskie – well trzeba się do tego przyzwyczaić, bo jak dla mnie zbyt dużo się dzieje xD Powiem nawet, że mój umysł zanim się do tego przyzwyczai musi trochę odreagować na główce i poboleć. Ciągle zmęczony często wracam późno do domu. Imprezy i alkohol? Kto potrzebuje alkoholu, żeby dobrze się bawić, ten jest biednym człowiekiem ;] Mnie wystarczy ja xD.

7)Twórczość – haha… przygotowuję Wielkanocnego up-date-a xD, a w międzyczasie stworzyłem to i owo. Dorzucę coś, co by było ciekawie :P. Podobno jestem początkującym grafikiem, więc wypadałoby coś tworzyć. Ale zanim wrzucę wszystko co chcę, upewnię się, czy nie będzie to komuś przeszkadzało. Nie wszystko co planowałem dziś się tu pojawi. „Z:O” Stoi w miejscu, lecz nachodzą mnie chęci, aby ruszyć co nieco ;] tylko czasu brak xD. Oczekuję na komentarze w sprawie „Z: O” i mej twórczości. ‘mAr’ rozszyfruj swój tag i daj komentarz.

8)Grane – mein Gut! Jeszcze takiej chęci na granie i ilości tytułów oczekujących w życiu nie miałem. A nie gram prawie w ogóle… no dobra nie ma co się oszukiwać. Z godzinę dziennie, przy wyciągnięciu średniej z tygodnia to będzie. Nie jest źle xD (NOLIFEr ;P). Duchy gier przeszłości wołają mnie, a tym samym czasie na horyzoncie pojawiają się nowe tytuły na rynku. To część tytułów oczekujących: „FF3”,”FFVI” (byłem kiedyś pod koniec i nie dokończyłem), „Golden Sun 2” (niedawno ukończyłem jedynkę i zakończenie było w momencie najmniej spodziewanym), „FFVII” (tak przeszedłem FFI II IV i V, a nie grałem w VII xD), „FFVIII” (kolejna niespodzianka), „FFX” (bo nie przeszedłem, byłem pod koniec… trzeba dokończyć), „FFX-2” (mimo fuszerki, są w tej grze rzeczy dla których warto ją przejść), „FFXIII” (czuć liniowością z daleka ale ufam, że jednak coś w niej jest… to final, nie może być, aż tak źle? Prawda?), „FFXII” (system walki spierdzielony ale ciekawi mnie ta gra), „Chrono Trigger” na DS (tak! Chcę ją przejść po raz kolejny!), „Chrono Cross”, „Castlevania”-e na DS-a (wyglądają na niewąskie… zacne!), „Little Ninja Brothers” (w trakcie), „Prinny 2” (ukradli gacie Etny! Muszę je odzyskać xD!), „Patapon 3” (trochę się zawiodłem ale myślę, że mimo iż jest inna, nie jest zła. To już nie te same patapon-y), „Dissidia 2” (tytuł aktualnie okupowany, bardzo dobra pozycja ^^ mile zaskoczony jestem ulepszeniami. Jest super!), tytuły „RPG Maker”-owskiem, „Jade Cocoon” (zapieczętowany i ukryty gdzieś w znanym mi miejscu), „Half minute Hero 2” (na którym trwają prace), „Diablo I”, „LoK: Blood Omen” i wiele innych… ale trzeba wrócić do rzeczywistości i skupić się na nauce i rozwoju swej osobliwej osobowości i twórczości z niej wynikającej.

Na poszczenie czas zmarnowałem, w bezsensowny sposób udzielam informacji osobie osobom trzecim przez Internet… ale mam to w dupie :] Dzielić trzeba się umieć, nie można popadać w vortex nieufności, interakcję tworzyć i rozwijać się. Także i więc… Pic SHARE from me 2 you & 4 u:

-Wizytówki, dane oczywiście fałszywe, należące do jakichś śmiesznych ludzików:

-Pociąg... "widzę, że wybrał pan ten trudniejszy pociąg..." xD, tak wybieranie trudniejszych pociągów to moja specjalność. Usunięto prześwietlone części obrazka i wszystkie druty/słupy /znaki i inne wynalazki naszej epoki:

-Renowacja zdjęcia xD (oj seby). Było strasznie zniszczone i zjarane, jakby ktoś strzelał do niego z pistola:

-RTP Angel, bo RTP jest takie życiowe:

-Istnieje wiele fałszywych zdjęć UFO ale ja, JA! Uchwyciłem prawdziwego obcego! Nie wiem czemu ale to zdjęcie zawsze przypomina mi czwórasa:

-...nudy, kiedy nie możesz znieść własnej zaszczęśliwej gęby ;] :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz