piątek, 8 kwietnia 2011

Raport #2 - "Movin' out~!"

HeyaH,
Weh, weh, weh... usunąłem NK ^^, wypierdzieliłem wszystkie zdjęcia z FB i rzuciłem specjalnie zaprojektowany avatar na tę okazję. Zaraz go znajdę... dam go na koniec :)
Nauka w lesie, a koła jadą i zbliżają z prędkością koni mechanicznych. Wydarzenia wokół mej osoby wprowadzają mnie w pozytywny stan, mimo iż wciąż martwię się o stan mojego rozwoju umysłowego. Mowa tu o nauce, na którą powinienem poświęcić czas zamiast pisać duperele i grać na PSP. W sumie... dodam zdjęcie, opiszę, skończę posta, zjem i biorę się za naukę (na szczęście dziś Dissidia nie posiada żadnych bonusów dla mnie, więc mnie nie będzie korcić, by zagrać xD).

Jestem tu ja, z zacieszem w mono-chromo. Jest tu TeleKitaPL z Maple ( dla mnie zawsze będzie to Emeralda motywowana z "Hunter: Avendzer Dragon" [w którym z resztą postać była z RTP, a imię dostała po Emeraldzie z "Xenogear"-sa. Obydwie postacie nie łączy jednak nic, prócz koloru włosów, bo są totalnymi przeciwieństwami w kwestii charakterów i budowy ciała ^^ {W "H:AD" to dzika "sucz" z prehistorii, a w "X" jest nieśmiałą dziewczyną zbudowaną z nanomaszyn}]). Jest także Kitabake - bohater mojej gry zamknięty w tęczowej obręczy kontrolowanej przez moc woli umysłowej fuzji mej postaci i mnie samego. Paint edits rocks my socks-off!
"Gary mów ałt!",
Kita4free.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz