niedziela, 1 maja 2011

Raport #6 - "challenge accepted"

Bardzo fajna sprawą jest przyjmowanie wyzwań graficznych. Postanowiłem, że od czasu do czasu mogę się skusić na coś ciekawego ^^ ale nie obiecuję, że będę robił to regularnie i zawsze.
Na pierwszy ogień pójdą "seby" ('mAr' challenge). Polegało to na tym by wszystkim w rodzinie odpicować buźkę tak, aby wyglądała jak tego kolesia, którego ochrzciliśmy imieniem 'seba':


"seby"
Kolejnym projektem jest wyzwanie rzucone sememu sobie, zapragnąłem tego "that cat!" uśmiercić i dało radę. Oto stare pamiątkowe zdjęcie z ostatnich jego chwil przed dokonaniem się egzekucji:


"ThatCat! na krześle elektrycznym"

Dostałem także wyzwanie od 'gOa' i wcale o tym nie zapomniałem. Będzie robione, tylko gdy najdzie mnie ochota ^^ tbc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz